Circular Embassament del Gaià

Dia: 8-12-18

Dificultat:Fàcil

Hora concentració:7:45

Hora sortida i lloc sortida:8:00 Pàrquing Mañé i Flaquer

Punt Inici: Presa Pantà de Gaia

Durada:5.30h

Circular:

Itinerari previst:Presa embasament  de Gaia, Vilabella, Renau, presa embassament  de Gaia

Distancia: 20 Km

Desnivell:292 m

Alçada Màxima:256 mts.

Material necessari:Calçat adequat, ulleres de sol, bastons.

Material Opcional:

Menjar:Esmorzar i aigua.

100 Cims: No

On/Com apuntar-se: Divendres de 18:00h. a 20:00h. al nostre local al Poliesportiu de Torredembarra, Edifici Piscina, pujant les escales just abans del Bar.

O bé per Mail: excursionista@outlook.com

Tancament inscripció: 7-12-18 a les 19h.

Transport: Cotxe propi (per abaratir costos, el club s’encarregarà de distribuir als participants d’acord els cotxes disponibles)

 Tipus llicencia: C

Observacions:

Preu sortida: Els socis no federats 5€ de l’assegurança temporal

Els que no sigueu socis 5€, més els 5 d’assegurança temporal

Descripció:

Ruta circular mol fàcil, l’única dificultat és la distància. Trobarem agua potable a Vilabella i Renau

Vocal: Miguel Muñoz

Dificultat:

FÀCIL: No hi ha cap pas tècnic. No supera els 1000 metres de desnivell.

MITJANA: Pot haver algun pas tècnic (grimpades, pas equipat… ) i/o el tipus de terreny té certa dificultat (tartera, cresta, glacera, exposició…) Pot superar o no els 1000 metres de desnivell.

ALTA: Hi ha passos tècnics (grimpades, pas equipat…) i/o dificultat en terreny (tartera, cresta, glacera, exposició…) Supera els 1000 metres de desnivell.

 

 

 

PLA D’EMERGÈNCIA: Establir el protocol de P.A.S. (Protegir, Avisar i Socórrer) Avisar a algunmembre de la Junta que en cas de necessitattelefonarà al 112. Seguir les indicacions de les autoritatscompetents.MESURES CIVIQUES I MEDIAMBIENTALS:Comporteu-vos de manera cívica amb la natura, la resta de participants, els responsables de l’activitat, el patrimoniprivat i públic per onpassi el recorregut de l’activitat. No tireudeixalles, emporteu-vos-les a casa.
La Junta :Totselscanvis en l’itinerari, l’horari o en l’organització de la sortidasónresponsabilitat exclusiva delsmembres de la Junta que hauran de prendre les mesures que creguinoportunespel bon desenvolupament de l’activitat.ElsparticipantsAssumeixen que per les característiquespròpiesd’aquesttipusd’activitat, i per estar realitzades en un entorn natural, entenen que no poden estar exemptes de certrisc.

De la mateixa manera declaren trobar-se en condicionspsíquiques – físiquesadequades per la practica de l’activitat a la que s’inscriuen, i es comprometen a seguir les instruccionsrebudes de la/les persones que dirigeixenl’activitat.

Elsmenorsd’edat han d’anaracompanyats per pares, tutors o adultsdegudamentautoritzats, i omplir la fitxa oportuna.

L’activitatestàcoberta per una assegurança de RC peròtanmateixésobligatori per a totselsassistentsdisposar de llicència anual de la FEEC en vigor o assegurança temporal que cal demanarals responsables de la sortidaabans de l’inicid’aquesta.

 

Deja una respuesta

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Salir /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Salir /  Cambiar )

Conectando a %s