Diumenge 22 Abril
Dificultat: Fàcil
Hora concentració: 7,45h.
Hora sortida i lloc sortida: 8,00h. Pàrquing Mañe i Flaquer
Punt Inici: Pàrquing Mañe i Flaquer
Durada: 5h.
Circular: SÍ
Itinerari previst: Pàrquing Mañe i Flaquer, La Riera de Gaia, El Maset, Castell i mirador de Sta. Margarida, Ferran, Mirador de la Muntanya de S. Antoni i Pàrquing Mañe i Flaquer.
Distancia: 18 km
Desnivell: 350 m positius, 690m acumulats.
Alçada Màxima: 105 m
Material necessari: Calçat adequat (bamba de muntanya o bota), roba adequada (samarreta transpirable, polar, impermeable…), gorra, ulleres de sol, crema solar, etc…
Material Opcional: Bastons
Menjar: Esmorzar i aigua
100 Cims: No
On/Com apuntar-se: Divendres de 18:00h. a 20:00h. al nostre local al Poliesportiu de Torredembarra, Edifici Piscina, pujant les escales just abans del Bar.
O bé per mail: excursionista@outlook.com
Tancament inscripció: Divendres 23 de març
Transport: Cap.
Tipus llicencia: A
Preu sortida: Els socis no federats 5€ de l’assegurança temporal
Els que no sigueu socis 5€, més els 5 d’assegurança temporal
Descripció: Sortirem del pàrquing en direcció a la Riera de Gaia tot passant pels quatre camins, camí del Clot d’en Torrell i la pallissa de l’Homs per arribar a La Riera de Gaia, un cop allí agafarem el camí de la Sorra, tot seguit el camí de l’Alzineta, les Abelles i per arribar seguidament al Maset. Des de allí anirem a buscar les torres del llum fins que arribem al Xalet d’en Blanco, un cop allí agafarem el senderó que ens portarà fins al Castell i mirador de Sta. Margarida i començarem la baixada una mica pedregosa fins a Ferran, travessarem la carretera i cercarem el riu Gaia remuntant-lo amunt fins a trobar un caminet que ens portarà a una curta però intensa pujadeta la qual serà el plat fort del dia i un cop allí anirem cap al mirador de la muntanya de Sant Antoni, la Coma de Guasc, l’entrada de la variant d’Altafulla i novament arribarem als quatre camins per finalitzar la sortida al punt inicial del pàrquing Mañe i Flaquer.
Vocal: Moisès Ramírez.
DIFICULTAT:
FÀCIL: No hi ha cap pas tècnic. No supera els 1000 metres de desnivell.
MITJANA: Pot haver algun pas tècnic (grimpades, pas equipat… ) i/o el tipus de terreny té certa dificultat (tartera, cresta, glacera, exposició…) Pot superar o no els 1000 metres de desnivell.
ALTA: Hi ha passos tècnics (grimpades, pas equipat…) i/o dificultat en terreny (tartera, cresta, glacera, exposició…) Supera els 1000 metres de desnivell.
PLA D’EMERGÈNCIA: Establir el protocol de P.A.S. (Protegir, Avisar i Socórrer) Avisar a algun membre de la Junta que en cas de necessitat telefonarà al 112. Seguir les indicacions de les autoritats competents.
MESURES CIVIQUES I MEDIAMBIENTALS: Comporteu-vos de manera cívica amb la natura, la resta de participants, els responsables de l’activitat, el patrimoni privat i públic per on passi el recorregut de l’activitat. No tireu deixalles, emporteu-vos-les a casa.
La Junta :Tots els canvis en l’itinerari, l’horari o en l’organització de la sortida són responsabilitat exclusiva dels membres de la Junta que hauran de prendre les mesures que creguin oportunes pel bon desenvolupament de l’activitat.
Els participants Assumeixen que per les característiques pròpies d’aquest tipus d’activitat, i per estar realitzades en un entorn natural, entenen que no poden estar exemptes de cert risc.
De la mateixa manera declaren trobar-se en condicions psíquiques – físiques adequades per la practica de l’activitat a la que s’inscriuen, i es comprometen a seguir les instruccions rebudes de la/les persones que dirigeixen l’activitat.
Els menors d’edat han d’anar acompanyats per pares, tutors o adults degudament autoritzats, i omplir la fitxa oportuna.
L’activitat està coberta per una assegurança de RC però tanmateix és obligatori per a tots els assistents disposar de llicència anual de la FEEC en vigor o assegurança temporal que cal demanar als responsables de la sortida abans de l’inici d’aquesta.