Kayak-Trek pel Congost de Mont-Rebei

10 de Juny del 2017

Nom ruta: Kayak-Trek pel Congost de Mont-Rebei

galeria-7

 Dificultat: Mitjà

Hora concentració: 07:00

Hora sortida i lloc sortida: 07:15 Pàrquing Mañe i Flaquer

Punt Inici: Pàrquing La Masieta de Mont-Rebei

Durada: Tot el día

Circular:

Itinerari previst: Kayak i trekking + activitats alternatives pel Congost de Mont-Rebei

Distancia: Adaptat al grup

Desnivell: Adaptat al grup

Alçada Màxima: Adaptat al grup

Material necessari: 1 litre d’aigua i pícnic per persona, calçat aquàtic o esportives velles que sobretot agafin bé tot el peu, roba de bany, 1 tovallola per cada dos persones, ulleres de sol i cordeta per no perdre-les, crema solar, gorra,……., i roba de recanvi.

Menjar: 1 litre d’aigua i pícnic per persona.

100 Cims: NO

On/Com apuntar-se: Cal pagar 35 euros., data límit el dia 5 de Juny (inclòs)

Presencialment al Club (Divendres de 18:00h. a 20:00h. al nostre local al Poliesportiu de Torredembarra, Edifici Piscina, pujant les escales just abans del Bar.)

O bé per transferència bancària al número de compte: ES84 0081-0321-5500-0140-0448

Indicar NOM i COGNOMS i afegir KAYAK. (IMPORTANT!!!)

Tancament inscripció: 5 de Juny o fins exhaurir les places (10 pax)

Transport: Cotxe propi (per abaratir costos, el club s’encarregarà de distribuir als participants d’acord els cotxes disponibles)

Tipus llicencia: A

Preu sortida: 35€ inclou: Assegurança d’RC i d’accidents, material tècnic necessari (kayaks individuals i tàndem + material extra segons activitat), Guia titulat, reportatge fotogràfic…

Descripció: Descobreix el Congost de Mont-rebei en kayak, gaudeix d’un paisatge espectacular, un congost format pel pas del riu Noguera Ribagorçana travessant la serra del Montsec, amb parets verticals de més de 500 m d’alçada i s’arriba a estretir fins als 20 m. Amb una gran diversitat de fauna i flora, ens ofereix un lloc idoni on poder estar amb contacte amb la natura. Excursió de tot el dia, amb guiatge a mida, flexible i adaptat, dissenyada per a tots els públics. Es pot escollir entre vàries opcions de combinar amb trekking, ruta i horari a conveniència del consumidor. Per a més info: http://www.intrepidkayaks.com

Vocal: Albert Cano

DIFICULTAT:

FÀCIL: No hi ha cap pas tècnic. No supera els 1000 metres de desnivell.

MITJANA: Pot haver algun pas tècnic (grimpades, pas equipat… ) i/o el tipus de terreny té certa dificultat (tartera, cresta, glacera, exposició…) Pot superar o no els 1000 metres de desnivell.

ALTA: Hi ha passos tècnics (grimpades, pas equipat…) i/o dificultat en terreny (tartera, cresta, glacera, exposició…) Supera els 1000 metres de desnivell.

PLA D’EMERGÈNCIA: Establir el protocol de P.A.S. (Protegir, Avisar i Socórrer) Avisar a algun membre de la Junta que en cas de necessitat telefonarà al 112. Seguir les indicacions de les autoritats competents.

MESURES CIVIQUES I MEDIAMBIENTALS: Comporteu-vos de manera cívica amb la natura, la resta de participants, els responsables de l’activitat, el patrimoni privat i públic per on passi el recorregut de l’activitat. No tireu deixalles, emporteu-vos-les a casa.

La Junta :Tots els canvis en l’itinerari, l’horari o en l’organització de la sortida són responsabilitat exclusiva dels membres de la Junta que hauran de prendre les mesures que creguin oportunes pel bon desenvolupament de l’activitat.

Els participants Assumeixen que per les característiques pròpies d’aquest tipus d’activitat, i per estar realitzades en un entorn natural, entenen que no poden estar exemptes de cert risc.

De la mateixa manera declaren trobar-se en condicions psíquiques – físiques adequades per la practica de l’activitat a la que s’inscriuen, i es comprometen a seguir les instruccions rebudes de la/les persones que dirigeixen l’activitat.

Els menors d’edat han d’anar acompanyats per pares, tutors o adults degudament autoritzats, i omplir la fitxa oportuna.

L’activitat està coberta per una assegurança de RC però tanmateix és obligatori per a tots els assistents disposar de llicència anual de la FEEC en vigor o assegurança temporal que cal demanar als responsables de la sortida abans de l’inici d’aquesta.

Deja una respuesta

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Salir /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Salir /  Cambiar )

Conectando a %s