Data: 26-07-2014
Nom ruta: Posta de sol des de la Mola de Colldejou
Dificultat: Mitjana- Difícil (tram amb grimpada fàcil)
Hora concentració:17:50
Hora sortida: 18:00 Pàrquing Mañe i Flaquer
Durada: Sortida per nocturna amb sopar
Itinerari previst: Colldejou- La Mola de Colldejou – Colldejou
Distancia: 9km aprox.
Desnivell: uns 700mts positius
Material necessari: Calçat adequat preferiblement botes (Xancles prohibides), una jaqueta
Menjar: Sopar – Aigua —
On/Com apuntar-se: Divendres de 18:00 a 20:00 al nostre local al c.Garrofers 8 (al costat Bibliioteca)
Límit inscripcions: 30
Tancament inscripció: Divendres 20:00
Transport: cotxe propi
Tipus llicencia: A
Observacions: s’ha de tindre en compte que a la Mola normalment fa aire i que a l’alçada que esta pot fer fresca, per això necessitarem la jaqueta.
Preu sortida: Els socis no federats 5€ de l’assegurança temporal
Els que no sigueu socis 5€, més els 5 d’assegurança temporal.
Descripció:
Sortida per veure la posta de sol des de la Mola de Colldejou, la pujada serà a la tarda-vespre per el Gr i un cop a dalt aprofitarem per sopar i fer una mica de piscolabis escoltant musica chill-out mentre veiem la posta de sol.
Desprès continuarem per el Gr fins al Coll del guix i poc després arribarem a Colldejou.
Observacions:
1 – El tram de pujada te un bon desnivell, és fàcil però amb bastanta pendent i un tros de grimpada fàcil abans d’arribar a dalt. La baixada serà de nit, no hi ha zones de risc però al ser muntanya haurem d’anar amb compte.
2- Per el piscolabis l’organització portarà unes galetes per picar. Si voleu portar alguna cosa més per picar o per veure després de sopar no és inconvenient.
3.- Tot i ser estiu no us confieu i agafeu alguna peça de roba d’abric que al estar parats si fa vent pot fer una mica de fred.
Hola,
Espero que vaya muy bien!! Ojalá en otra ocasión pueda disfrutarlo también con vosotr@s!!
Hasta pronto!