MOLA DE COLLDEJOU PER LES CANALS (15-12-2013)

Nom ruta: Sortida a la Mola de Colldejou 922mts
Tipus llicencia: A
Hora sortida: 08:00 Pàrquing Mañe i Flaquer…
Distancia: 11 km. de recorregut.
Desnivell: 650m.
Dificultat: Mitja, encara que no és recomana a persones amb vèrtig i amb por a les altures. Hi ha una zona de grimpada bastant vertical.
Descripció de la sortida:
Des del poble de la Torre de Fontaubella començarem la sortida que ens portarà fins la Mola de Colldejou passant per la canal del Mig. La baixada la farem pel Coll de Guix, i seguidament per una pista que ens tornarà al poble pel camí de Massanes i la font de Fonteaubelles.
Material: Bon calçat, amb bona sola que s’agafi bé a les roques. Portar gorro, guants, paravents impermeable, forro polar (ja que la zona és freda i molt ventosa), esmorzar i 1l. d’aigua.
Hora d’arribada : Migdia.
Desplaçament: Les despeses del kilometratge, com fins ara, ens organitzarem en vehicles propis i repartirem despeses entre els participants.
— Preu socis no federats 5€ assegurança temporal
Preu no socis i no federats 10€
Inscripcions: Divendres de 18 a 20 h. al local.

Deja una respuesta

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Salir /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Salir /  Cambiar )

Conectando a %s